ماهگرد تولد +بازی و....
نوشته شده توسط : مامان نازنین

سلام به همه دوستای مهربونم و نینی های نازشون

 

وقتی احساس تنهایی و نا امیدی میکنی چقد لذت بخشه خوندن کامنتهای سرشار از انرژی دوستایِ ندیده ای که از خواهر بهت نزدیکترندممنون که سنگ صبورم بودین و با کامنتهاتون بهم امید دادین نمیدونم اگه با دنیای مجازی و دوستای خوبی مثل شما آشنا نمیشدم حتما دق میکردم

و اما امروز ۱۷ اکتبر ماهگرد تولد فاطمه جونه و دو سال و هفت ماهه شد

                                                                  

شیرین زبونیهاش هم انقد زیاده که بیشترش یادم میرهچند تا جمله ش که الان یادم میاد مینویسم:

دیروز صبح به باباش میگه بابا خونه ما خونه مُبَیَته بُیو مامانو بوس کن(خونه ی ما خونه محبته)

چند وقت پیش جلو تلویزیون نشسته بود و برنامه هلو کیتی رو نگاه میکرد بهش گفتم هلو کیتی میگه همه بچه ها برن عقبتر بشینن اونم بی چون و چرا رفتامروز تا اومدم پای کامپیوتر بشینم داشت کارتون هُپسی دَیسی رو نشون میداد میگه مامان هپسی دیسی میگه مامانِ فاطمه پیش کامپیوتر نشینه

تلفنی با مامانم حرف میزنه میگه دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

تازگیها تا یه چیز میشه با شدت میگه بیا آلِشو ببر (حالشو ببر)یه روز با هم رفتیم مغازه میخواست بشینه رو صندلیه چرخ خرید گفتم مامان کمرم درد گرفت بلندت کردم میگه تو رو آلِتو ببرم(حالتو ببرم)

این عکسشو خودش دوست داشت بزارم تو وبش میگه مامان اینو بزار تو وبگاگم

قربون اون چالت برم

اگه گفتین چرا این عروسکشو میخواد ببره بیرون؟؟

درست حدس زدید چون با عکس رو لباسش سِت میشه

باور کنید خودمون اول متوجه نشدیم چرا اصرار داشت این عروسکشو میخواست ببره

 

تازه برگشتیم خونه نشسته خوابش برد و هر کاری کردم بیدار نشد

و اما  یکی از دوستای خوبمون(بازیگوش) این بازی رو انجام داده بود و منم گفتم برا اینکه حال و هوامون عوض بشه انجامش بدیم بازیگوش جون با اجازه

بدترین اتفاق زندگیم:جوون مرگ شدن پسر عموم که ناگهانی از بینمون رفت

بهترین اتفاق زندگیم:تولد فاطمه در اوج تنهایی و غریبی

بهترین تصمیم : تصمیم های زیادی گرفتم که خوب بودن ولی بهترینشون انتخاب همسری بود( همسری به قول فاطمه آلِشو ببر)

بدترین تصمیم: مهاجرت و دوری از خانواده شرایط زندگی و همه چیز اینجا یه طرف غربت و تنهاییش خیلی وحشتناکه

بزرگترین پشیمونی:قدر ندونستن دوران کودکی و مجردی

فرد تاثیر گذار در زندگیم:خواهر بزرگم خیلی تاثیر مثبت داشت

چه آرزویی دارم: چون گفته آرزو یعنی فقط یه دونه که اونم ظهور آقا امام زمان چون با اومدنش بقیه آرزوهامم برآورده میشه

اعتقاد به معجزه: خیلی زیاد و بزارین صادقانه بگم هیچوقت فکر نمیکردم بتونم تو غربت و تنهایی دوران حاملگی و زایمان و......رو با خوبی پشت سر بزارم ولی تو همون هفته که فاطمه به دنیا اومد ما سالمترین مادر و فرزند اون هفته بودیم که این خودش معجزه بود

چقد خوش شانسم: هشتاد درصد خوش شانسی باهامه

خیانت و عشق:از خیانت و خیانتکار متنفرم ولی عشق پاک و جاودانه رو آرزومندم

از کی بدم میاد:از کسی بدم نمیاد ولی  دو تا زن داداشهام  رو دوست ندارم مدیونید اگه بزارید رو حساب خواهر شوهر بازی چون با اون یکی میونه خیلی خوبی داریم اینارم به وقتش در موردشون میگم تا قضاوت با خودتون

تا حالا دل کسی رو شکوندی: فکر نمیکنم چون خیلی دلم شکسته همیشه سعی کردم دل کسی رو نشکونم

دلیل انتخاب اسم وبلاگ: کاملا مشخصه فاطمه متولد سال ۲۰۰۸ و صاحب وبلاگ

از بچه های وب کی رو دوست دارم ببینم: بی اغراق بگم همشونو دوست دارم ببینم کاش یه همایش نویسندگان وبلاگ بود تا اینجوری همه همدیگرو میدیدیم

تعریفی از خودم: فکر کنم از رو نوشته هام مشخصه قضاوت با خودتون

خوشبختی: سلامتی و تندرستی

این واژه ها تو رو یاد چی میندازه

هلو: میوه ی نوبره تابستونTanny

خدا: یار و همدم همیشگیم

امام حسین(ع):مظهر صبر و استقامت حامیه دین و قرآن

اشک: اشک ریختن باعث سبک شدن میشه

کوه: استوار

فرار از زندان: رویا نونهالی 

هوش:ریاضی فیزیک

خواهر شوهر:یه دونه دارم ۲۰ سالشه جدیدا خیلی احساس بزرگی میکنه

رنگ چشمام:قهوه ای تیره

چه رنگی:رنگ آبی بهم آرامش میده

جواب تلفن و ارتباطات: میس کالد و اس ام اس هارو سریع جواب میدم ولی تلفن خونه همیشه رو پیغام گیره چون اینجا تلفن داخلی رایگانه بعضی هام خیلی بیکار و بی توجه به وقت بقیه

کلام آخر: دوستتون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

دعوت نوشت: نام نمیبرم تا کسی از قلم نیفته پس همه دوستان رو به انجام این بازی دعوت میکنم

در پایان  ميلاد شمس الشموس، خسرو اقليم طوس، شاه انيس النفوس، برشما و خانواده ي گراميتان، تبريک و تهنيت

آقا جون خیلی دلم برات تنگ شده امیدوارم زیارتت قسمت همه آرزومندها بشه








:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 25 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: